Monday 2 May 2011

LULU HYPERMARKET, KHOBAR

Haaa.....malam ni mood menulis banyak baik..so macam yang saya dah janji, mari saya kongsikan salah satu tempat /pasaraya yang memang sangat-sangat "fofular" dikalangan kami orang-orang Malaysia ( tapi rasanya semua orang kot)iaitu Lulu Hypermarket. 

Saya tak naklah cerita sejarah Lulu ni, kalau nak tahu google aje ye..:P, yang saya nak bagitahu, kat sini segala macam mak nenek ada, dari daun pandan, daun pisang, serai, terung pipit, asam keping, durian, manggis, ciku, buah salak buah kabung, saya tak tahu bahasa standard sebut buah apa) tebu, kelapa laut ( fresh tau) ( semua ada..so, boleh la melepas rindu pada tanah air....:D dan, kat sini sekadar untuk berkongsi, saya upload satu video dulu untuk kawan2 yea, nanti ada masa saya upload lagi untuk kawan2 cuci mata...:D..


Foods n Imported Vegetables Section

oklah, mata saya pun dah ngantuk ni, Insya'Allah, jumpa lagi dan semoga kawan-kawan semua didalam lindungan Allah selalu.Ameen...

p/s : maaflah video tu saya tak edit pun....ada sikit malas lah..:D

No comments:

Post a Comment