Monday 20 June 2011

MY MACARONS....


wah lama sungguh saya tak update blog ni, bukan malas, tapi internet kat sini memang lembab ngalahkah siput, tak tahulah apa masalahnya, nak buka satu page pun ambik masa 1/2 jam.....tapi hari ni sebab terlalu happy, saya sabarkan diri jugak untuk kongsi tentang kegembiraan saya....:D..


 Alhamdulillah, akhirnya jadi jugak macaron saya, tak pecah dan berkaki..suka sangat...tau tak nak dapatkan hasil mcam ni, hampir 7 kali cuba dan gagal, tapi saya ni jenis yang selagi tak dapt mesti nak buat sampai dapat...so, lepas berminggu2 buat research, ini lah hasilnya.....suka..suka sangat.....hari ni sepanjang hari senyum sampai telinga tau....


Macarons - swiss method.

Sebab macarons ni memang dah manis, so fillingnya saya hanya letak peanut butter...

p/s : nak resepi? nanti ye bila line intenet dah ok sikit saya akan masukkan resepi kat zarif kitchen.

No comments:

Post a Comment